Reklamácia

Vady spôsobené bežným opotrebovaním alebo zavinením kupujúceho nie je možné reklamovať.

Ako postupovať pri reklamácii:

1. Kontaktujte nás, prosím, na e-mailovej adrese info@kralovstvikresel.cz a tu uveďte nasledujúce informácie:

  • číslo objednávky alebo faktúry
  • meno a priezvisko osoby, ktorá objednávku vytvárala
  • adresu
  • telefónne číslo
  • popis závady - dôvod reklamácie
  • fotografia

2. Tovar nikde neposielajte, zvoz bude zaistený z našej strany.

3. Po obdržaní a prečítaní e-mailov sa s Vami spojíme a nájdeme riešenie.

4. O vybavení reklamácie Vás budeme informovať.

Vybavenie reklamácie:

Reklamáciu sa snažíme vybaviť v čo najkratšom čase, najdlhšie však v zákonnej 30 dennej lehote. V prípade, že je vada natoľko komplikovaná a bude sa musieť vyrobiť produkt nový, môže sa lehota predĺžiť, o tejto zmene by sme Vás informovali.

Žiadna položka