Reklamácia
Vady spôsobené bežným opotrebovaním alebo zavinením kupujúceho nie je možné reklamovať.
Ako postupovať pri reklamácii:
1. Kontaktujte nás, prosím, na e-mailovej adrese info@kralovstvikresel.cz a tu uveďte nasledujúce informácie:
- číslo objednávky alebo faktúry
- meno a priezvisko osoby, ktorá objednávku vytvárala
- adresu
- telefónne číslo
- popis závady - dôvod reklamácie
- fotografia
2. Tovar nikde neposielajte, zvoz bude zaistený z našej strany.
3. Po obdržaní a prečítaní e-mailov sa s Vami spojíme a nájdeme riešenie.
4. O vybavení reklamácie Vás budeme informovať.
Vybavenie reklamácie:
Reklamáciu sa snažíme vybaviť v čo najkratšom čase, najdlhšie však v zákonnej 30 dennej lehote. V prípade, že je vada natoľko komplikovaná a bude sa musieť vyrobiť produkt nový, môže sa lehota predĺžiť, o tejto zmene by sme Vás informovali.
Žiadna položka